Vaihdoin ihanan jouluisen pohjan, joka löytyy Kikiltä
Viitta Novita Mambosta on valmis, vain nyöri puuttuu. Lankaa meni vajaa 600g, 8 pyöröt (60 ja 80 cm).  En ole tyytyväinen. Viitta jäi lyhyemmäksi kuin piti. Ohjeen mukaan tein, mutta ilmeisesti käsialani vaikutti niin paljon. Saa nähdä tuleeko pidettyä. Kuvassa näyttää kyllä aika hyvältä, mutta päällä aika tönkkö. Voisikohan tätä jotenkin pingottaa?
***
I changed the background  more like Christmas. Found it from Kiki
This cloak is made from Novita Mambo, no cord yet. It took about 600 g yarn and I used 8 mm/80 cm and 8 mm/60 cm circular needles. I´m not satisfied. It´s shorter than it should be. I dont know if I wear this. Maybe I could stretch it somehow?

1096255.jpg

Nuorin poika lähtee tänään kummilleen viikonlopuksi. Illalla menemme kirkonkylälle joulunavaukseen, koska vanhin poika on mukana kulkueessa.
***
My youngest son is going to spend the weekend by his godfather. In the evening the rest of us will go to town to see the Christmas event. The oldest son is in a cortege there.