No joo. Olihan reissu. Pääasiahan se on, että lapset tykkää. Mennessä oli jatkuvasti joillakin riitaa autossa ja ulkona asti piti parin käydä jäähyttelemässä tunteita. Matkaankin päästiin paljon myöhemmin mitä ajattelin kun tuntui, ettei pakkaamisesta tule ollenkaan loppua.

Viime kesän mökkireissu oli niin helpon tuntuinen kokemus ja vaikka tiesinkin, että nyt on vaikeampaa kun Enni on isompi niin silti ihmettelin. Ehkä mua sekin vähän risoi, että miehen veli oli mökillä eikä siten ihan voitu miten vaan olla. Lisäksi ärsyttävää kun toisilla rentoutuminen tarkoittaa vain oluen lipittelyä, sitä oon kattonu ihan tarpeeksi nuorempana. Ehkä oon sit tiukkapipo =) Mutta minusta on liikaa jos aamupalakin pitää aloittaa oluttölkin kera o_0

Oli onneksi ihan mukaviakin hetkiä. Saunassa päästiin käymään yhtenä iltana, olin siel Ennin ja pienten poikien kanssa. Enni istui vadissa ja läiskytteli. Ongella oli myös ihan mukava käydä, ja meikä heitti vihdoin talviturkin pois. Entisen naapurin luona käytiin myös ja sain hältä muutaman vadelman taimen. Kaiken manauksen jälkeen on ehkä pieni mahdollisuus, että uskallan vielä tänä kesänä toistamiseen pariksi yöksi, hehheh. Mutta sitten suunnittelen paperin kanssa mitä mukaan otan ja pakkaan ajoissa. Kyllä nyt taas huomasi, miten paljon helpompaa on kun on kaksi aikuista hoitamassa... Mies on tämän viikon reissuhommissa ja minä saan illat rauhassa surffata =) Nyt otan piiiiitkästä aikaa yhden sidukan.

Uusia kuvia ei ole vielä ladattu, joten tässä tämmöinen vanha. Lapset ihmettelee kun meille tuli tuossa ehkä vuosi sitten ensimmäinen pesukone, jossa on luukku edessä ja näkee kun pyykit pyörii =)

652888.jpg